Kochać...to Wielkie słowo.

Kochać...to Wielkie słowo.
Dla was;*

lipca 07, 2011

Wspomnienia...

Pamiętam nasze pierwsze spodkanie, powiedziałeś " Siemka". Już wtedy coś mnie ruszyło, była z nami twoja siostra. Pamiętasz ? Na imię Jej Natalia, zawsze wie czego chce od życia, nigdy nie błądzi. Zaczepiałeś mnie wzrokiem, swoim ponętnym, pięknym spojrzeniem. Niebieskimi oczami...Zaczelismy pisać, spotykać się wtedy kiedy to było możliwe. Teraz siedzę tam gdzie pierwszy raz nasze usta mogły się soba cieszyć. Myślę o nas o tobie. Bardzo mi na tobie zależało, chcę wypłakać się na twoje ramię...Przed chwilą do mnie zaszłeś z Natalią...Nie chciałeś że mną rozmawiać teraz siedzę myszkuję w swojej pamięci, myślę. Nie pożegnałeś się, Mam wrażenie że nie rozumiesz mnie i moich potrzeb, nie chcesz zdawać sobie sprawy że kiedyś...Cię kochałam. Życie jest okrutne ale trzeba dawać sobie radę. Zachowam to dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz