Kochać...to Wielkie słowo.

Kochać...to Wielkie słowo.
Dla was;*

lipca 07, 2011

Moja Stara Miłość...

Patrzę w Twoje oczy, widzę odbicie naszej osoby, którą bardzo kochamy i wiem że się uwielbiamy. Zawsze wiemy co powiedzieć , jak zareagować żeby nic nie zepsuć, nie zrazić naszej miłości, którą się dzielimy, bo pragną tego nasze wiotkości. Bywało często że było gęsto...gadek i plotek, które były jednym wielkim kłamstwem, wiem bo słyszałam, czułam...Każdy dodawał coś od siebie...to bolało, raziło jakby słońcem po oczach. Przeżyłam to dla ciebie bo wiem że było warto z tobą byłam na śmierć i życie ale ty zabiłeś nas na starcie.Mieliśmy trudne chwile ale to już minęło...kiedyś kochałam teraz przyjaciel. Zakręcone ale prawdziwe.Nasza miłość była jak jedzenie i picie bez tego nie przeżyłbyś nawet dwóch dni. Każde nasze spotkanie było jak dawka w żyły...zapas pożywienia do następnego spaceru za rękę po mieście potem przytuleni na ławce, objęci, miłośnicy siebie nawzajem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz