Kochać...to Wielkie słowo.

Kochać...to Wielkie słowo.
Dla was;*

lipca 12, 2011

Miłość...

Miłość jest piękna i taka romantyczna. Już wstał w nas gościnny pożar serca...tak czułam lecz zapytać nie zdążyłam dlaczego tak mocno cię ceniłam, pomyliłam sie i zawiodłam się na tobie, bo wiem wiem że poszłam dawno bokiem. Zgubiłam swój materialny sens życia i odnaleść go nie mogłam przez zakłopotanie krycia. Mego życia spontan.To jest to . Pozostały złe wspomnienia też marzenia których nie można zastąpić pustką cienia. Tak kotku, uciekasz przede mną ale ja cię znajde wiem to napewno. Tak sądzę i tego już nie zmienie bo wiem że teraz w tobie tego nie docenie. Ty uciekasz, chcesz zamknąć nasze chwile razem spędzone w sejfie marzeń a następnie je otworzyć i wypuścić...udowodnić. Tak nie da rady jestem pewna...Nie nie nie baw się mną, proszę opuść mnie. yeah!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz