Kochać...to Wielkie słowo.

Kochać...to Wielkie słowo.
Dla was;*

sierpnia 25, 2011

Love

Oczy zmęczone, nocą zamulone
Twoje spojrzenie, jego nie zapomnę.
Pewna że test życiowy zdałam...przepraszam Oblałam.
Ruszyć z miejsca się nie mogę, nie zapomnę.
Tego co dla Mnie zrobiłeś, i jak się poświęciłeś.
Jestem jak mgła, pojawiam się i znikam, przepraszam lecz w resztę nie wnikam.
Myślałam że muszę ale Ja nie mogę.
Nie mogę zapomnieć, wiem że ty też coś czujesz.
Będę czekać za Tobą, wiedząc że nie zapomnisz Mnie.
Ja o Tobie wciąż myślę i czuję Ciebie obok Mnie.
Czy ty też to miewasz? Czy też kochasz Mnie?
Pewnie wiesz, bo to Ja wszystko przemieniłam, Ja zamuliłam i odzyskać Cię nie mogę, pujdę przez ogień.
Kilometry znaczenia dla Nas tak nie mają.
Pewnie czytasz i myślisz " Pójdę za Nią ".
Za Moją nutą, życiową szansą, zabiorę Ją daleko od zgiełku i rzeczywistości, aby mogła pooddychać i oglądnąć Mnie już z bliska.
Kocham Cię, nie kłamię Swój plan realizuję.
Zrobię dla Ciebie wszystko i pewna faktu że Ty pewny Naszego.
Wszystko to co dla mnie chciałeś dać....ja nie chciałam.
Lecz tobie nic nie zabrałam wręcz dałam,ty to doceniasz.
I to co zrobiłam tego nie żałuję. Oj nie !!
Kocham Cię!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz